خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

انفجار در یک منزل مسکونی/نجات یک نفر از زیر آوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۲۶۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان شمیران نو خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت 08:02 صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان شیمران نو به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان 4 دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده می کنند در یک منزل دو طبقه قدیمی شامل یک طبقه همکف و یک طبقه بالا با یک زیرزمین که هر طبقه 60 الی 70 متر وسعت داشت انفجار شدیدی در طبقه همکف رخ داده است که باعث تخریب طبقه همکف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: کف طبقه همکف که سقف طبقه زیر زمین بود آوار شده و مقدار زیادی از نخاله های آوار به طبقه زیرزمین می ریزد. اطلاعات حاکی از این بود که یک نفر در زیر آوار و در بخش زیرزمین این خانه محبوس شده است. سه نفر نیز قبل از رسیدن آتش نشانان از منزل خارج شده بودند. این افراد دچار مصدومیت های جزیی شده بودند. 

ملکی تصریح کرد: فرد محبوس شده در زیر زمین در زیر آوار زیادی محبوس شده بود. آتش نشانان بعد از بررسی های لازم با استفاده از تجربه ای که دارند موفق شدند خیلی سریع به محل حضور فرد دسترسی پیدا کرده و عملیات رهاسازی و آزادسازی را با احتیاط کامل و با سرعت انجام دادند. آتش نشانان به سرعت موفق شدند یک مرد 55 ساله را که به طور کامل در زیر آوار مدفون بود خوشخبتانه زنده اما در حالی که دچار مصدومیت شده بود از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی تصریح کرد: محل پس از ایمن سازی تحویل مالکان و عوامل شهرداری شد. براساس بررسی های کارشناسان آتش نشانی این انفجار به دلیل نشت گاز شهری و ایجاد یک شعله و جرقه صورت گرفته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز