خبرگزاری کار ایران

از سوی دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان اعلام شد؛

رتبه‌بندی استان‌ها در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در نیمه اول سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۸۷

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان رتبه‌بندی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در موضوع برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان استان‌ها و شهرستان‌ها در ۶ ماه اول سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، روح الله اسدی در خصوص رتبه‌بندی استانها در مشارکت برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان به این پایگاه خبری گفت: ساماندهی امور جوانان با مشارکت دستگاه‌های مرتبط و پیگیری نظارت بر اجرای آن از وظایف وزارت ورزش و جوانان است شکه توسط دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان هرساله در دو مقطع ۶ ماهه و یکساله انجام می‌شود. 

اسدی با بیان این که با ارزیابی بعمل آمده در شش ماهه اول سال جاری ۴۳ ستاد استانی و ۶۳۳ ستاد شهرستانی برگزار شده است؛ اظهار داشت: ماحصل این جلسات ۲۶۳ مصوبه در سطح استان و ۲۴۱۹ مصوبه در شهرستانها بوده است. 

وی افزود: در مجموع بیش از ۴۳ درصد مصوبات در حوزه ازدواج و خانواده، ۳۳ درصد در حوزه اوقات فراغت، ۹ درصد در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و مابقی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌های مناسبتی، هویت، اشتغال و فضای مجازی بوده است. 

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طی ارزیابی به عمل آمده بر اساس شاخص‌های ابلاغی، رتبه استان‌ها به شرح ذیل است: 

۱– یزد ۲– سمنان ۳– کرمانشاه ۴– هرمزگان ۵– خراسان جنوبی ۶– گیلان ۷– کردستان ۸– مرکزی ۹– فارس ۱۰– قم ۱۱– آذربایجان شرقی ۱۲– اصفهان ۱۳– سیستان و بلوچستان ۱۴– تهران ۱۵– گلستان ۱۶– اردبیل ۱۷– ایلام ۱۸– همدان ۱۹– آذربایجان غربی ۲۰– خراسان شمالی ۲۱ – چهارمحال بختیاری ۲۲– کهگیلویه و بویر احمد ۲۳– قزوین ۲۴– بوشهر ۲۵– زنجان ۲۶– کرمان ۲۷– لرستان ۲۸– مازندران ۲۹– خوزستان ۳۰– خراسان رضوی ۳۱– البرز. 

اسدی افزود: در ستادهای استانی، دفتر امور بانوان استانداری، جمعیت هلال احمر، جهاد دانشگاهی و سازمان فنی حرفه‌ای و در ستادهای شهرستانی بهزیستی، کمیته امداد امام (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور بانوان فرمانداری‌ها بیشترین مشارکت را داشته اند. 

وی در پایان تاکید کرد: با عنایت به فرابخشی بودن امور جوانان و سیاست دولت سیزدهم در توجه ویژه به امور جوانان و رصد عملکرد مسئولین استانی و شهرستانی، گزارش مشارکت نمایندگان دستگاه‌های عضو به بالاترین مقام عالی دستگاه و دستگاه‌های نظارتی ارسال می‌شود و همچنین گزارش عملکرد استانداران به عنوان روسای ستادهای استانی و فرمانداران به عنوان روسای ستادهای شهرستانی به تفکیک به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز