خبرگزاری کار ایران

آیین افتتاح توزیع شیر بین دانش‌آموزان مدارس کل کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۹۷۸

آیین افتتاح توزیع شیر بین دانش‌آموزان مدارس کل کشور در مدرسه شهید کمندی ناحیه دو شهرستان بهارستان در استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح توزیع شیر بین دانش‌آموزان مدارس کل کشور که در مدرسه شهید کمندی ناحیه دو بهارستان برگزار شد خطاب به دانش‌آموزان دبستانی گفت: شما دانش‌آموزان اگر بخواهید قوی باشید و از کشورتان دفاع کنید و اگر بخواهید خوب درس بخوانید باید اول سالم باشید و تنی سالم و قوی داشته باشید. 

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید شیر کامل‌ترین غذایی است که خدا برای ما انسان‌ها خلق کرده است. لذا؛ رئیس محترم جمهوری دستور دادند تا برای تمام دانش‌آموزان و کودکان در مدارس ابتدایی، شیر به صورت منظم توزیع شود و شما باید از این شیر استفاده کنید تا توانمندی و سلامت داشته باشید و درس بخوانید. 

فرهادی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت افزود: برای اینکه به تمام قله‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و… دست پیدا کنید، باید درس بخوانید و ما انتظار داریم که از همه امکاناتی که در اختیارتان قرار داده شده، استفاده کنید. رهبر معظم انقلاب نیز دانش‌آموزان و بویژه دختران را بسیار دوست دارند و برای شما دعا می‌کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز