خبرگزاری کار ایران

دومین جلسه شورای هماهنگی شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۰۴

دومین جلسه شورای هماهنگی شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با محوریت بررسی پیشنهادات دبیرخانه شبکه، پیگیری گفتمان واحد در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی و پایش وضعیت و ظرفیت‌های استانها برگزار شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دومین جلسه شورای تخصصی شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور علی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان، دکتر سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و اساتید دانشگاه و فعالین این حوزه تخصصی در ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. 

بررسی پیشنهادات دبیرخانه شبکه، پیگیری گفتمان واحد در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی و فرم پایش وضعیت و ظرفیت‌های استانها از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود. 

این شورا وظیفه نظارت بر عملکرد شبکه ملی سبک زندگی ایرانی اسلامی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان به عنوان یکی از ۱۴ شبکه تخصصی ایجاد شده توسط اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان را داد و همچنین این شورا می‌بایست به تعیین ماموریت‌های کلان، هدایت، راهبری و پیشبرد اهداف این شبکه نیز بپردازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز