خبرگزاری کار ایران

به همت مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران؛

۷۰۰ دانش آموز ابتدایی از مدرسه‌ای نوساز بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۹۳۶

مدرسه ۱۸ کلاسه مشارکتی بانوی خیر «روح‌انگیز انجامی» در منطقه ۱۶ شهر تهران افتتاح شد

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه مشارکتی بانوی مدرسه ساز روح‌انگیز انجامی با زیر بنای ۱۹۵۰ متر مربع با حضور این بانوی خیر و فرزند ایشان مهرداد سیروسی و مدیران مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، آموزش و پرورش منطقه ۱۶ و مدیران و مسئولان منطقه ۱۶ و در جمع دانش آموزان این مدرسه در محله خزانه بخارایی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد. 

در این مراسم نعمت بنی آدم از نقش خیرین در رشد و توسعه کشور از طریق اعتلای نظام آموزشی سخن گفت و ابراهیم نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶ تهران از توسعه فضاهای آموزشی منطقه ۱۶ از طریق مشارکت خیرین و جذب اعتبارات دولتی برای نوسازی مدارس گزارشی ارائه نمود. 

محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، حسین حیدری مسئول نمایندگی خیرین در منطقه ۱۶، علی شیرزاده معاون فنی و احمد حبیبی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و ناظران ابنیه و تاسیسات اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و جمعی از مدیران محلی حضور داشتند و از اقدام ارزشمند این بانوی نیک اندیش برای مشارکت در ساخت این مدرسه استاندارد تشکر و قدردانی نمودند. 

در بخشی از این مراسم مادر شهیدان خالقی‌پور با اهدای گل از روحیه نیکوکاری بانوی مدرسه ساز روح‌انگیز انجامی قدردانی نمودند که صحنه‌ای ارزشمند در این مراسم را پدید آورد. 

اجرای برنامه هنری ویژه دانش آموزان از دیگر بخش‌های این مراسم بود که شور و نشاط خاصی را به فضای مراسم بخشیده بود. تشویق خیر مدرسه از سوی دانش آموزان از صحنه‌های جذاب این مراسم افتتاحیه بود. 

در پایان این مراسم با اهدای لوح از این بانوی مدرسه ساز و فرزند ایشان مهرداد سیروسی که پیگیری‌های لازم در تحقق این اقدام ماندگار را بر عهده داشتند و همچنین مهندسان اداره کل نوسازی مدارس استان تهران تقدیر به عمل آمد. 

لازم به ذکر است طی مهر و آبان سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۱ پروژه خیری و مشارکتی در شهر تهران افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز