خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری بین سازمان فاوای شهرداری و شرکت آبفای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۹۰۷

تفاهم‌نامه‌ همکاری بین مدیران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان تهران به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، در راستای گسترش همکاری‌ها در خصوص تبادل اطلاعات مکانی از شهر تهران و بهبود خدمات رسانی به شهروندان، معاونت اطلاعات مکانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، تفاهم‌نامه‌ همکاری با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان تهران به امضا رساند.

در این تفاهم‌نامه، به لزوم تبادل لایه‌های اطلاعات مکانی در بسترهای امن و کمک به به‌روزرسانی اطلاعات مکانی و استفاده از تجارب طرفین برای راه اندازی سرویس‌های مرتبط توجه شده است.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه می‌توان به تبادل اطلاعات و برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات تبادل اطلاعات مکانی با توجیه و شناخت نیازهای طرفین در بستر امن سرویس‌های مکانی و به‌ صورت غیر برخط، امکان‌سنجی تبادل اطلاعات مکانی در بسترهای خدمات واحد به مشترکین، ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت در حوزه‌ اطلاعات مکانی و تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آن‌ها در حوزه‌ اطلاعات مکانی اشاره کرد. 

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، استفاده از تجارب طرفین و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت به‌منظور ارتقای توان علمی کارشناسان و محققان، هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و پروژه‌های تحقیقاتی در راستای نیازهای طرفین، بررسی میزان نیاز به فناوری‌های نوین توسط کارشناسان طرفین و برنامه‌ریزی جهت رسیدن به آن‌ها، استفاده‌ متقابل از کتابخانه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی و انجام بازدیدهای متقابل از زیرساخت‌ها و مراکز طرفین از دیگر محورهای تفاهم‌نامه همکاری سازمان فاوای شهرداری و شرکت آبفای استان تهران است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز