خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

همت شهرداری، درهای «خانه اتحادیه» را پس از سال ها به روی مردم گشود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۵۲

فرماندار تهران با حضور در «خانه اتحادیه» گفت: درهای این خانه با قدمت و زیبا سال‌ها بود که بسته و در معرض تخریب بود، اما با حمایت دولت، شهرداری تهران و به همت سازمان زیباسازی، اکنون این خانه به شکلی بسیار زیبا و بی‌نظیر آماده بازدید مردم است.

به گزارش ایلنا، احمد قیومی با حضور در «خانه اتحادیه» ضمن تقدیر از سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای برپایی رویداد هنری «ت مثل طهران» که به مناسبت نکوداشت «هفته تهران» در این بنای تاریخی برپا شده است، گفت: تاکید ما بر احیای بافت‌های فرسوده است که این اقدام از سوی دولت و شهرداری تهران به طور جدی در مناطق مختلف پایتخت در حال انجام است.

وی افزود: در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به احیای بافت‌های فرسوده انجام نشد، به طوری که حتی برخی از اماکن تاریخی و با قدمت تهران در معرض تخریب است.

فرماندار تهران با اشاره به مرمت و بازسازی «خانه اتحادیه» در منطقه ۱۲ گفت: درهای این خانه با قدمت و زیبا سال‌ها بود که بسته و در معرض تخریب بود، اما با حمایت دولت، شهرداری تهران و به همت سازمان زیباسازی، اکنون این خانه به شکلی بسیار زیبا و بی‌نظیری درآمده و به محلی برای افرادی تبدیل شده است که می‌خواهند با تهران قدیم آشنا شوند.

براساس اعلام اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، احمد قیومی، فرماندار تهران، امروز (جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲) با همراهی حسین نظری، معاون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی و برخی دیگر از مسئولان شهری از «خانه اتحادیه» در محله لاله‌زار بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز