خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره بازرسی ایمنی معابر شهری برای معاونان حمل‌ونقل و ترافیک تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۷۵

معاون توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری دوره بازرسی ایمنی معابر شهری برای معاونان حمل‌ونقل و ترافیک مناطق پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت بازآموزی و به‌روزرسانی دانش معاونان محترم حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ٢٢گانه شهر تهران، این معاونت نسبت به برگزاری این دوره طی کارگاهی یک‌روزه اقدام کرد.

به گزارش ایلنا، کامران اخباری با تاکید بر لزوم بازآموزی و ارتقای دانش و تخصص مدیران و مسئولان ترافیک شهری در زمینه مشکلات و مسائل ایمنی و قابلیت‌های بازرسی ایمنی معابر افزود: پیشگیری از وقوع یا کاهش صدمات ناشی از تصادف در معابر، شناسایی و گزارش‌دهی مشکلات بالقوه و حصول اطمینان از انجام اقدامات برای رفع و کاهش مشکلات تهدیدکننده ایمنی معابر از جمله اهداف برگزاری این کارگاه بود. برگزاری چنین دوره‌هایی منجر به افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و کاهش هزینه‌های مختلف ناشی از تصادفات در سطح شهر تهران خواهد شد.

معاون توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، افزایش سطح آگاهی تمام افراد دخیل در برنامه‌ریزی، طراحی، ساخت و نگهداری راه‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد و اضافه کرد: در این کارگاه مباحثی مانند رویکردهای واکنشی و پیشگیرانه، چگونگی ارزیابی اثرات ایمنی معابر، مدیریت ایمنی شبکه و تفاوت بازرسی و بازدید ایمنی راه‌ها به شرکت‌کنندگان ارائه و تبیین شد.

براساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ اخباری در پایان خاطرنشان کرد: این کارگاه که با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد، طی هفته‌های آتی برای رؤسای ادارات نظارت و اجرا و فنی و مهندسی معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ٢٢گانه نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز