خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی کشور خبر داد؛

استقبال بیش از ۲میلیون نفر از نمایشگاه «روستا آباد»/ تشکیل۵۰۰ بازارچه در مسیرهای گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۹۵

​معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، گفت: تعداد بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه «روستا آباد» به بیش از ۲ میلیون نفر رسید.

به گزارش ایلنا، سیدامیرحسین مدنی درباره برگزاری نمایشگاه «روستاآباد» گفت: تعداد بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه روستا آباد به بیش از ۲ میلیون نفر رسید و روز اول ۱۰۰ هزار نفر، روز دوم ۳۰۰ هزار، روز جمعه ۵۵۰  هزار نفر،‌ روز شنبه ۲۰۰ هزار نفر، روز یکشنبه ۲۳۰ هزار نفر ، دوشنبه ۲۶۰ هزار و سه شنبه ۳۸۰ هزار نفر از نمایشگاه «روستا آباد» بازدید کردند.

وی ادامه داد: حدود ۷۵ درصد از بازدیدکنندگان از نمایشگاه ابراز رضایت کرده اند و ۸۳ درصد قیمت ها و اصالت کالا را مناسب ارزیابی کرده اند.
مدنی افزود: اسفند ماه این نمایشگاه در استانهای مختلف به صورت غیرمتمرکز برگزار خواهد شد و ۵۰۰ بازارچه در مسیرهای گردشگری با نام «روستاآباد» تشکیل خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری «روستاآباد» به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد روستایی کشور با حضور بیش از ۱۲۰۰ تولیدکننده برتر روستایی و عشایری از ۱۲ الی ۱۸ مهر با توجه به شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» و در آستانه ۱۵ مهر ماه (روز روستا و عشایر)، در مصلی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز