خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته تهران در کمیته امداد استان تهران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۶۶

در هفته تهران در مجموع بالغ بر هشت برنامه فرهنگی از برگزاری جشنواره تهران دیجیتال تا برگزاری همایش و دوره های آموزشی مختلف و آیین نکوداشت حامیان فعال در عرصه تحکیم خانواده در سطح ادارات کمیته امداد استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام برنامه های این نهاد به مناسبت هفته تهران، اظهار کرد: از روز 14 الی 20 مهرماه به عنوان هفته تهران، برنامه های متنوع برای گروه های مختلف جامعه هدف تحت حمایت توسط این نهاد در حال برگزاری است.

وی افزود: برگزاری جشنواره تهران دیجیتال من با فراخوان ارسال آثار دیجیتال مددجویان تحت حمایت با محوریت تاریخ، آداب و رسوم آثار دیجیتال مددجویان تحت حمایت شامل کلیپ، فایل صوتی، طراحی گرافیک و ... از طریق واحدهای فرهنگی ادارات اجرایی برای ستاد استان تهران، برگزاری 10 دوره اردوی یکروزه توسط کانون های فرهنگی ادارات اجرایی با محوریت تهران گردی و آشنایی با صنعت گردشگری ویژه دانش آموزان نخبه تحت حمایت و برگزاری دوره های آموزشی بازی های رایانه ای ویژه کودکان با محتوای ارزشی از برنامه های این نهاد است.

پرپنچی،ادامه داد: برگزاری جشنواره راویان نوجوان تهران، تجلیل از حامیان فعال در عرصه تحکیم خانواده، توانمندسازی و ارائه تسهیلات جهیزیه، برگزاری همایش مهارت آموزی با محوریت مشاغل پربازده پایتخت و تجلیل از برترین های جشنواره تهران دیجیتال من و جشنواره راویان تهران، برگزاری کارگاه های آموزشی مشاعره و شعرشناسی به مناسبت روز بزرگداشت حافظ و ارسال محتواهای آموزشی مشاوره با محوریت تحکیم خانواده از برنامه های این نهاد به مناسبت هفته تهران خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه برنامه های این نهاد به مناسبت هفته تهران از روز 14 مهرماه آغاز شده و تا 21 مهرماه ادامه دارند، خاطرنشان کرد: معرفی دستاوردها، توانمندی ها، ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، همبستگی و نشاط اجتماعی در اقشار مختلف شهر تهران از اهداف برگزاری هفته تهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز