خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک رییس سازمان اداری و استخدامی با وزیر علوم و جمعی از روسای دانشگاه‌ها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۹۴

نشست مشترک رئیس سازمان اداری و استخدامی و معاونان این سازمان با وزیر علوم، تحقیقات، فناوری و معاونان این وزارت و تعدادی از رؤسای دانشگاه‌ها در محل ستاد وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم در این نشست مشترک، فرایند تحول اداری و فرایند جذب اعضای هیئت علمی و استخدام کارکنان، بحث‌های حقوق و مزایا در دو حوزه اعضای هیئت علمی و کارکنان و همچنین موضوع اتخاذ راهکارهایی برای تسریع و تسهیل روند جذب اعضای هیئت علمی و جذب نخبگان مورد بررسی قرار گرفت. 

در این نشست، ضرورت تخصیص سهمیه جذب اعضای علمی و کارکنان برای دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای و پیام نور بررسی شد. 

کمبود نیروی تخصصی در تعدادی از واحدهای ستادی وزارت علوم از جمله معاونت فناوری، مرکز فناوری اطلاعات و مرکز جذب اعضای هیئت علمی از درخواست‌های مسئولان ستاد وزارت علوم از مسئولین سازمان اداری و استخدامی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود. 

در بخشی از این نشست مسئولین سازمان اداری و استخدامی و وزارت علوم بر ضرورت به کارگیری فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک برای افزایش بهره‌وری و بازدهی، تسریع در امور و افزایش رضایتمندی مردم در خدمات تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز