خبرگزاری کار ایران

در دیدار فرمانده فراجا و وزیر کشور عراق مطرح شد؛

تعامل مستمری بین دو کشور ایران و عراق وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۲۲۷

وزیر کشور عراق با ابراز خرسندی از تعامل مستمری که بین دو کشور وجود دارد، گفت: تسهیل تردد و خدمات‌رسانی مناسب به زائران نتیجه این هماهنگی خوب است.

به گزارش ایلنا، عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق در حاشیه دیدار با سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور با ابراز خرسندی از هماهنگی و تعامل مستمری که بین دو کشور وجود دارد، اظهار داشت: الحمدلله نتایج بسیار خوبی بخصوص در ایام اربعین حسینی (ع) برای تسهیل تردد و خدمات‌رسانی به زائران در ایام اربعین باهم داشتیم.

 وزیر کشور عراق تصریح کرد: نخست‌وزیر و دولت عراق و همه وزارتخانه‌ها از جمله وزارت کشور با همه امکانات در خدمت زائران اربعین حسینی (ع) بودند و این حاصل هماهنگی‌هایی بود که بین دو وزارت کشور ایران و عراق وجود داشت.

سردار احمدرضا رادان نیز در حاشیه این دیدار اظهار داشت: یکی از کارهای مشترکی که بین ما و دولت عراق صورت می‌گیرد، هماهنگی‌ها در خصوص تسهیل تردد و خدمت‌رسانی به زائران حسینی است که تعداد زیادی از مسافران بالغ بر ۴ میلیون نفر در بازه زمانی کوتاهی مهمان عراقی‌ها می‌شوند و برمی‌گردند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: امسال یکی از بهترین سال‌ها در زمینه تعامل و همکاری بین دولت عراق با ما بود و نتیجه آن ابراز رضایت مندی زائران شد که از این بابت هم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ریاست جمهور، از دولت و مردم عراق تشکر کردند و ما هم وظیفه خودمان دانستیم که از وزیر کشور عراق که همه نوع همکاری را برای تسهیل تردد زائران و خدمات‌رسانی مناسب به آنان فراهم کردند قدردانی و تشکر کنیم.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رادان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که همکاری فی‌مابین دو کشور روز به روز با توسعه بیشتر برای رفاه حال زائران و مردم عزیز کشورمان فراهم شود و ما آمادگی کامل برای تعامل و همکاری بیشتر با کشور دوست و بردار عراق را اعلام می‌کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز