خبرگزاری کار ایران

با ورود دادستانی تهران انجام شد؛

رفع اختلاف شرکت داروسازی الحاوی و سازمان غذا و ‎دارو/ اجازه فروش ۶ قلم داروی مسدود شده

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۴۴

دادستان تهران گفت: اختلافات شرکت داروسازی الحاوی و سازمان غذا و ‎دارو درخصوص قیمت‌گذاری داروها با پیگیری این دادستانی رفع و تولید و عرضه ۶ قلم داروی مسدودی، از سر گرفته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی، دادستان تهران گفت: دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از تضییع حقوق بیماران و با توجه به اهمیت تولید و عرضه داروی مورد نیاز جامعه با قیمت مناسب، موضوع را پیگیری و طرفین دعوا را مکلف به تسریع در حل مشکلات کرد.

دادستان تهران افزود: مشکلات شرکت داروسازی الحاوی که منتهی به قطع دسترسی شرکت مزبور به سامانه فروش شده بود؛ با دعوت از مدیران ارشد آن شرکت و سازمان غذا و دارو، طی دو جلسه در دادستانی تهران، بررسی و مقرر شد تقاضای شرکت داروسازی دایر بر تعدیل قیمت، در کمیسیون مربوطه در سازمان غذا و دارو بررسی شود که در نتیجه این اقدام، تعدیل قیمت ۶ قلم از کالاها، بررسی و به شرکت داروسازی ابلاغ شد و با پذیرش قیمت‌های مصوب، دسترسی شرکت مزبور به سامانه فروش نیز مجدداً برقرار شود. 

وی اظهار کرد: اختلافات داروسازی الحاوی و سازمان غذا‎و‎دارو در خصوص قیمت‌گذاری داروها و استنکاف این شرکت از فروش محصولات به قیمت مصوب، در ماه‌های اخیر بازتاب‌هایی در فضای رسانه‌ای داشته است که با ورود دادستانی تهران، قبل از ایجاد هرگونه کمبودی در حوزه دارو، موضوع مرتفع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز