خبرگزاری کار ایران

سردار کمالی تاکید کرد:

لزوم توجه به مهارت‌آموزی سربازان برای اشتغال جوانان در سطح جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۸۷۵

هفتمین سفر استانی تیم ارزیاب قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که از ۳ مهرماه آغاز شد، همچنان در استان خراسان شمالی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، سردار موسی کمالی، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان در تشریح جزئیات این سفر گفت: هدف از انجام این سفر، توجیه، هماهنگی و هم‌افزایی یگان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان شمالی است. در روز اول سفر همایش استانی مهارت‌آموزی با حضور فرماندهان یگان‌های نیروهای مسلح، مدیرکل دستگاه‌های اجرایی نظیر فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و ...، مدیران استانداری خراسان شمالی و سردار محمدجواد زاده‌کمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار شد. 

وی افزود: در این همایش فرماندهان یگان‌های نیروهای مسلح و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد خود را ارائه دادند و راهکارهای کیفی‌سازی و توسعه مهارت‌آموزی سربازان نیز بررسی شد. 

کمالی با بیان این که در این جلسه اهداف سفر و برنامه‌های پیش رو تشریح  شد، گفت: در دومین روز سفر، از سپاه  حضرت جوادالائمه (ع) بازدید شد و جلسه‌ای نیز در راستای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه با حضور فرماندهان یگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار و گزارش عملکرد سپاه استان خراسان شمالی در این زمینه دریافت شد. 

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: در دومین روز از سفر، مجتمع آموزش جوادالائمه (ع) سپاه استان خراسان شمالی با ۲۰ کارگاه افتتاح شد که قرار است برای مهارت‌آموزی  سربازان مورد استفاده قرار گیرد. 

وی ادامه داد: همچنین در این روز از مرکز آموزش شهید هاشمی‌نژاد شیروان بازدید به عمل آمد و به مناسبت «روز سرباز» و پاسداری از دلاوری‌های سربازان در دوران ۸ سال دفاع مقدس، نشستی با حضور سربازان برگزار و از سربازان نمونه نیروهای مسلح استان تجلیل شد. 

کمالی درباره جزئیات سومین روز از سفر تیم ارزیاب قرارگاه مهارت آموزی گفت: در سومین روز از این سفر، از یگان‌های انتظامی استان خراسان شمالی، مرزبانی استان و تیپ ۱۳۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید شد و در مجموع مشاهده کردیم که یگان‌های نیروهای مسلح خراسان شمالی، آنچه برایشان برنامه‌ریزی شده بود را به‌خوبی انجام داده‌اند و در زمینه مهارت آموزی سربازان جلوتر از برنامه نیز حرکت کرده بودند. 

براساس اعلام روابط‌عمومی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان، این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۵۰ درصد برنامه مهارت‌آموزی در استان خراسان شمالی به پایان رسیده است و طبق پیش‌بینی‌ها، امسال نیز یگان‌ها با برنامه‌های تدوین‌شده حرکت خواهند کرد و به نتیجه خوبی خواهیم رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز