خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

افتتاح ۱۱۰ مدرسه با ۴۶۰ کلاس درس در مناطق محروم کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۱۳

با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۱۰ مدرسه با ۴۶۰ کلاس درس در مناطق محروم کشور با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مدرسه ۱۵ کلاسه شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» در روستای فیروز بهرام اسلامشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پروش؛ حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در آیین افتتاح ۱۱۰ مدرسه مشارکتی بنیاد برکت با سازمان نوسازی مدارس اظهار کرد: روزگاری دشمنان منع می‌کردند که هیچ چیز به ما نفروشند، اما الان به خریداران التماس می‌کنند از ما نخرند. «نفروشند کجا و نخریدن کجا» امروز خریداران کالاهای ما در صف ایستاده‌اند. 

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآوری کرد: امروز قدرت ایران، عظمت ایران و نیروهای مسلح به جایی رسیده که مشتریان ما در صف ایستاده‌اند و دشمنان ما متفرق و سردرگم هستند. 

حجت‌الاسلام گلپایگانی ادامه داد: امروز کشور در عین تحریم‌های بزرگ، ثابت قدم پیش می‌رود و هر روز شاهد شکوفایی فعالیت‌های مختلف هستیم و این موضوع در سفر با برکت رییس جمهور به سازمان ملل متحد، نشان داده شد. 

وی با اشاره به بخشی از سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل در خصوص اینکه «آمریکا باید بداند دوران آنچه آن‌ها فکر می‌کردند که بر جهان مسلط شدند بعد از سقوط اتحاد جماهیر شوروی خیال باطل بود»، این جمله را بسیار پر معنا توصیف کرد. 

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به نامگذاری یکی از مدارس بنیاد برکت به نام شهید آرمان علی‌وردی که در ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید، گفت: کیفیت شهادت این شهید بزرگوار را حتما شنیده‌اید. در زمانی که می‌خواستند این شهید بزرگوار را دفن کنند، مادر ایشان بی‌قراری می‌کردند. مداح معروفی که ایشان را دفن کردند برای اینکه مادر تسکین خاطری پیدا کند، گفت این شهید را در آغوش اباعبدالله الحسین (ع) قرار دادم. چند روز بعد، کسی در عالم خواب اباعبدالله را دیده بود که ایشان به شخص خواب بیننده فرمودند: این شهید را من در آغوش گرفتم. این نشان دهنده عظمت و بزرگی این شهید است. 

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه، کمال قساوت و بی‌رحمی درباره این شهید به کار بسته شد، گفت: خودفروخته‌ها طبق دستور اربابان خود این کار را انجام دادند و تصویرشان این بود که کار تمام است، غافل از اینکه این مردم پای دین و کشور خود تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند. 

وی در پایان با بیان اینکه مدرسه مکان تعلیم علم و دانش است، گفت: خداوند در قرآن به پیغمبر می‌فرماید اگر خواستی چیزی از من بخواهید بگویید خدایا علم من را زیاد کن. 

گفتنی است، مدرسه برکت شهید آرمان علی وردی دارای ۱۵ کلاس درس، ۴ اتاق اداری و آزمایشگاه با زیر بنای ۱۶۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت۴۵۰۰ مترمربع با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته و آماده تحصیل دانش آموزان در روستای فیروز بهرام بخش چهاردانگه شهرداری اسلامشهر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز