خبرگزاری کار ایران

اجرای عملیاتی تخصیص سهام ارزش مالکانه به فرهنگیان تا دو هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۲۵۸

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه سهام ارزش مالکانه در قالب بخشی از سهام شرکت سهند به فرهنگیان عرضه می‌شود، از تکمیل مراحل انجام این کار خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، حمیدرضا نجف‌پور کردی در چهل و دومین جلسه رسمی کمیته ارزش مالکانه با مرور اقدامات انجام شده بویژه طی شش ماه گذشته و با بررسی گزارش هلدینگ‌ها با توجه به مصوبات کمیته ارزش مالکانه و میزان تحقق آن بیان کرد: برای پیشبرد گام‌های بعدی عملیاتی شدن طرح ارزش مالکانه اقدامات مربوط به انتقال سهام برخی شرکت‌های موسسه به شرکت سهند و تخصیص سهام آن به این شرکت به طور جدی در دستور کار قرار دارد و فرایند افزایش سرمایه و ثبت شرکت‌ها بزودی پایان می‌یابد. 

وی ادامه داد: طرح ارزش مالکانه موضوعی برگشت‌ناپذیر است و در دوره‌های گذشته کارهای خوبی برای اجرای آن شد و در دوره مدیریتی جدید عزم جدی و جهادی موجب شد ریل‌گذاری از گذشته امروز به طور شفاف شود و کار در مسیر اجرایی قرار گیرد. 

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: اگر دستگاه‌ها نسبت به اولویت‌های راهبردی مجموعه برنامه‌ریزی، ظرفیت‌سازی و عزم همگانی داشته باشند هیچ کاری زمین نخواهد بود و بر این قاعده به ظرفیت‌سازی برای تحقق ارزش مالکانه به عنوان مطالبه دیرینه فرهنگیان مکلف هستیم. 

نجف‌پور کردی بااشاره به اهمیت اجرای طرح ارزش مالکانه و با تاکید بر نقش آفرینی اعضای صندوق و معلمان معزز در تحقق این هدف مهم، امروز در حکمی محمد حسن صدقی معلم سرشناس و برجسته و منتخب عضو صندوق ذخیره فرهنگیان و عضو باسابقه کمیته عالی ارزش مالکانه را به عنوان دبیر کمیته منصوب و ابراز امیدواری کرد همه دست اندرکاران این طرح عظیم با جدیت و سرعت جهت اجرای صحیح طرح همکاری و مشارکت نمایند. 

همچنین در این کمیته اعضای هیئت امنا بر ضرورت پیگیری مجدانه و تلاش‌های بی‌وقفه برای به نتیجه رساندن طرح ارزس مالکانه در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز