خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد:

اضافه شدن ۴ دستگاه متروباس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۶۲۵

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی از اضافه شدن ۴ دستگاه متروباس پس از شش سال توقف به چرخه خدمات‌رسانی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، احسان تقدسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: این اتوبوس‌ها از سال ۹۶ به دلیل نواقص فنی متعدد متوقف شده بودند و به هر دلیل در میان مدیران گذشته مدیریت شهری هم انگیزه‌ای برای راه‌اندازی آنها وجود نداشت، اما در دوره فعلی، با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان موجود برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان با تاکید مدیر عامل شرکت، بازسازی و اورهال آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون ۲ دستگاه از این اتوبوس‌ها به صورت آزمایشی در خط ۲ اتوبوس‌های تندرو حد فاصل پایانه خاوران به پایانه آزادی فعال شدند تا نقاط ضعف آنها برطرف شوند و انشاءلله تا پایان مهرماه هر ۴ دستگاه به ظرفیت حمل‌ونقلی شهر تهران افزوده خواهند شد.

تقدسی با اشاره به هیبریدی بودن این متروباس‌ها، ادامه داد:  اتوبوس‌‌های متروباس (سه‌کابین) ۲۵ متر طول دارند که امکان جابه‌جایی بالغ بر ۲۰۰ مسافر را در خطوط دارند.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: مدعی کار بی‌عیب و نقص نیستیم ولی در دوره فعلی مدیریت شهری بنا بر کار تخصصی و خدمت شبانه‌روزی به مردم است. این در حالی است که در دوره پیشین مدیریت شهری، انگیزه چندانی برای رفع نواقص شهر و خدمت به مردم در حوزه حمل‌ونقل وجود نداشت. 

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، تقدسی در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی به مردم عزیز تهران در فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل تابستان انجام شده است و اتفاقات خوبی هم در حوزه نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها رخ داده که بخشی از آن همچنان در حال تکمیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز