خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران:

آینده قوی در گرو مدرسه قوی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۴۸۴

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: امسال با شعار مدرسه قوی ایران قوی دنیای آینده را از مدرسه شروع می‌کنیم و آینده قوی در گرو مدرسه قوی است.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت با شعار یکصدا ایران، مدرسه قوی ایران قوی ضمن تبریک هفته‌ی دفاع مقدس، و گرامیداشت یاد وخاطره‌ شهدای فرهنگی و دانش آموز بیان کرد: همانطور که فروردین نویدبخش حیات مجدد طبیعت است، مهرماه نیز یادآور شور و شعف وکوشش آموزنده‌های علم و دانش است. 

مظفر افزود: امسال با شعار مدرسه قوی ایران قوی دنیای آینده را از مدرسه شروع می‌کنیم و آینده قوی در گرو مدرسه قوی است. 

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران اظهار کرد: همه دانش آموزان باید از بدو ورود تا پایان سال تحصیلی از امنیت جسمی و روحی و روانی برخوردار باشند و باید در کنار آموزش رسمی به دانایی و توانایی دست یابند و مرزهای جدید علم و دانش را فتح کنند و با گام‌های استوار ایران اسلامی را سرافراز کنند. 

مظفر گفت: معلمان که معماران آینده ساز کشور هستند باید انسان‌هایی آگاه و اهل علم و تفکر، با ایمان و با اراده تربیت کنند و خانواده‌ها نیز در این مسیر همراه مدرسه باشند. 

مظفر یادآوری کرد: آموزش و پرورش بنیادی‌ترین بخش توسعه کشور است و به گفته مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها باید در خدمت آموزش و پرورش باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز