خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

مشکلات سرویس دانش‌آموزان استثنایی برطرف خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۹۹

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: قرارداد سرویس مدرسه توان‌یابان توسط شهرداری با شرکت مدنظر منعقد شده است و امسال مشکلات شما در حوزه حمل‌ونقل برطرف خواهد شد و شاهد مشکلات سال‌های قبل نخواهیم بود.

به گزارش ایلنا، به مناسبت فرارسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، آیین بازگشایی مدارس، صبح امروز - اول مهرماه ۱۴۰۲ - با حضور محمدامین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی، حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران و جمعی از مدیران آموزش و پرورش در مدرسه استثنایی دخترانه توان‌خواهان، واقع در منطقه ۲ برگزار شد.

محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این آیین اظهار کرد: از یک ماه پیش، خانواده‌ها و مدیران حوزه‌های مختلف برای شروع سال تحصیلی تلاش‌های خود را آغاز کردند و این نشان می‌دهد که مهرماه و تحصیل چقدر برای کشور اهمیت دارد. در این زمینه با تدبیری که شهردار تهران اتخاذ کردند در ۱۵ روز اول کاری مهر اتوبوس و مترو برای دانش‌آموزان رایگان اعلام شد و اقداماتی برای رنگ آمیزی و بهسازی فضای سبز مدارس انجام شد.

وی افزود: قرار بود برای امسال بحث رفت‌وآمد و سرویس مدرسه توان‌یابان را در دستور کار قرار دهیم که تا جایی که اطلاع دارم، در شهرداری قراداد آن با شرکت مدنظر منعقد شده است و امسال مشکلات شما در حوزه حمل‌ونقل برطرف خواهد شد و شاهد مشکلات سال‌های قبل نخواهیم بود تا بدون دغدغه‌ به تحصیل بپردازید و لحظات شادی داشته‌ باشید.

در ادامه مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ در این مراسم با آرزوی سال تحصیلی خوب و همراه با موفقیت برای دانش آموزان اظهار کرد: شأنیت ما در مدیریت شهری این است که محیط شهر را برای حضور امن و ایمن و همراه با آرامش دانش آموزان فراهم کنیم.

وی افزود: امسال توانستیم برای آسفالت و ارائه تجهیزات به مدارس اقدامات خوبی انجام دهیم تا دانش‌آموزان در محیطی مناسب برای آینده و آینده‌سازی تربیت شوند.

براساس اعلام پایگاه خبری شهر، در این مراسم از چند خانواده شهید تقدیر شد و علاوه بر این به پاس خدمات شهرداری منطقه ۲ به دانش‌آموزان، تندیس آموزش و پرورش از طرف مدیرکل آموزش و پرورش منطقه ۲ و همه دانش‌آموزان این منطقه، به مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ اهدا و از وی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز