خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی افزایش پیدا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۳۳

فرماندار تهران گفت: نرخ کرایه هر سه حوزه حمل‌ونقلی مطابق قبل است و از ابتدای مهرماه، هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران، صبح روز یکم مهر ماه در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس با بیان این که هماهنگی‌های کامل برای مدیریت ترافیکی معابر محلات و محورهای بزرگراهی تهران در شورای ترافیک صورت گرفته است، گفت: استفاده از حمل‌ونقل عمومی مناسب‌ترین گزینه برای رفع مشکلات ترافیکی خواهد بود و از مردم تقاضا می‌شود استفاده از خودروی شخصی را به حداقل برسانند.

وی افزود: هیچ گونه افزایشی را در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نداریم و ناوگان بهسازی‌شده در هر سه حوزه تاکسی، اتوبوس و مترو مطابق نرخ قبلی فعالیت خواهند کرد.

فرماندار تهران گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ ناوگان، موضوع را به مبادی رسمی و بازرسی اعلام کنند.

قیومی تصریح کرد: مطابق هماهنگی انجام‌شده، خدمات حمل‌ونقلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی رایگان است و حمل‌ونقل عمومی برای عموم شهروندان تهرانی هم در این ایام با تخفیف ۳۰ درصدی خواهد بود.

براساس اعلام فرمانداری تهران، شماره تماس ۴۸۰۴۸ آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات احتمالی شهروندان در خصوص خطوط تاکسیرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز