خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار تهران:

تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت در انواع نان اعلام نشده/ مبنای قیمت‌ها مصوبات قبلی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۶۹۷

فرماندار تهران گفت: تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت در انواع نان اعلام نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی فرماندار تهران دلیل بعضی از شایعات در افزایش قیمت را تغییر در نوع آرد بعضی از خبازی ها دانسته و افزود: این موضوع از قبل هم مرسوم بوده و درخواست تغییر آرد نوع یک به نوع دو مورد بررسی قرار می‌گرفته و ما به التفاوت توسط یارانه دولت برای نانوایی ها تامین می‌شود و تاثیری در قیمت نان به هیچ عنوان نداشته است، به همین دلیل بعضی از نانوایی ها سوء استفاده کرده و اقدام به افزایش قیمت نان می کردند که این موضوع نیز در دستور کار شورای آرد و نان قرار دارد.

فرماندار تهران از مردم خواستند به شایعات توجه نکرده و هر گونه افزایش قیمت را به تعزیرات آرد و نان گزارش دهند.

قیومی افزایش دسترسی مردم به لحاظ کمی و افزایش کیفیت را از اهداف شورای آرد نان عنوان کرد و افزود: در هر دو شاخص برنامه‌های منسجم و اثربخشی تدوین و به زودی اجرایی می شود، به گونه‌ای که میزان آرد اختصاص یافته به خبازی‌ها ساماندهی و کیفیت نان نیز تغییرات محسوسی خواهد داشت.

معاون استاندار و فرماندار تهران افزود: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در راستای افزایش کیفیت و جلوگیری از هرگونه انحراف در زمینه آرد توزیعی به صورت مستمر توسط دستگاه‌های متولی ادامه دارد و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: بررسی‌ها میدانی در سطح شهر تهران ‌نیز نشان از تغییر نکردن قیمت انواع نان دارد و مردم حاضر در صف خبازی‌ها نیز هرگونه افزایش قیمت را تکذیب کرده و به نوعی از کیفیت نان در بسیاری از نانوایی‌ها اعلام رضایت داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز