خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

مهار آتش در یک انبار بزرگ در میدان نوبنیاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۵۹۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک انبار در میدان نوبنیاد خبرداد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 1 بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک انبار در بزرگراه صدر بعد از میدان نوبنیاد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات و خودروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش سوزی یک انبار 2 هزار متری مسقف بود که در داخل آن مواد غذایی و مواد پلاستیکی و پالت های چوبی وجود داشت. بخش زیادی از این انبار دچار حریق شده بود و باعث شده بود بخشی از سقف ها نیز دچار تخریب شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش در حال سرایت به اطراف بود که آتش نشانان بلافاصله عملیات خود را از چند جهت آغاز کرده و حتی به وسیله بالابر از بالا نیز عملیات اطفاء را انجام دادند. آتش نشانان در مدت کوتاهی توانستند آتش را تحت کنترل درآورند.

به گفته ملکی در حال حاضر آتش خاموش شده و لکه گیری نیز توسط آتش نشانان انجام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات و مصدومیت جانی نداشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز