خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی: 

پذیرفته‌شدگان آزمون کاردرمانی و گفتاردرمانی از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۴۱

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور گفت: کاردرمان‌ها و گفتاردرمان‌های جذب شده از طریق آزمون مربی امور آموزش معلولین از تمام مزایای رتبه‌بندی و دیگر مزایای معلمان استثنایی برخوردار می‌شوند. 

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان آموزش وپرورش «حمید طریفی حسینی» معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی ضمن دعوت از تمام فارغ‌التحصیلان رشته‌های کاردرمانی و گفتاردرمانی به شرکت در آزمون استخدامی ویژه مربی امور آموزش معلولین که ثبت‌نام آن تا ۳۱ شهریور از طریق درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir ادامه دارد، در خصوص مزایای شغلی کاردرمان‌ها و گفتاردرمان‌هایی که در قالب این آزمون استخدام می‌شوند، اظهار کرد: رشته شغلی این افراد پس از جذب تحت عنوان «مربی امور توان‌بخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه» در طبقه‌بندی مشاغل معلمان تعریف خواهد شد. 

وی ادامه داد: این افراد از تمام مزایای معلمان استثنایی همچون مزایای رتبه‌بندی و تعجیل یک‌ساله در دریافت رتبه، سنوات ارفاقی (هر ۵ سال خدمت از هر نظر از جمله بازنشستگی، ۶ سال محسوب می‌شود)، امتیاز سختی کار معلمان استثنایی و دیگر مزیت‌های شغل معلمی برخوردار خواهند شد. 

طریفی حسینی افزود: همچنین این افراد پس از طی مراحل استخدامی، از سال تحصیلی جاری در مراکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله بهنگام که به‌تازگی راه‌اندازی شده و یا به‌عنوان نیروی کاردرمان و گفتاردرمان در مدارس استثنایی سازمان‌دهی خواهند شد و ساعات کاری این افراد نیز مانند سایر معلمان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز