خبرگزاری کار ایران

واکنش اعضای شورای شهر تهران به تحریم زاکانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۶۸

برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا به تحریم علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت توسط دولت بریتانیا واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی تحریم علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت توسط دولت بریتانیا، امروز در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نایب‌رئیس شورا در صحن شورای شهر گفت: این افتخار بزرگی برای مدیریت شهری تهران است که شهردارش در لیست تحریم‌ها قرار گرفته، اما نکته قابل توجه این است که انگلیس فکر می‌کند هنوز دوران قرون وسطی است و به عنوان ارباب به دنیا نگاه می‌کند و هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده است؛ البته یا متوجه نیست و یا خود را به خواب زده است.

وی با بیان این که قرار گرفتن نام شهردار تهران در لیست تحریم‌ها نمایانگر قابلیت و کارآمدی اوست، گفت: انگلیس توقع داشت شهری که توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است، مورد بی‌توجهی مدیران شهری باشد و آن را همان‌گونه رها کنیم، اما شورا و شهرداری انقلابی هستند و عملکردمان بر اساس شاخص‌های انقلاب کدگذاری شده است.

کسانی که در لیست تحریم‌ها قرار می‌گیرند، در جهت منافع انقلاب گام برمی‌دارند

سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز شورا ضمن تبریک به شهردار به دلیل مورد غضب گرفتن توسط دولت انگلیس، گفت: کسانی که در لیست تحریم‌ها هستند، در جهت منافع نظام و انقلاب قدم برمی‌دارند و فعالیت‌های موثری در جهت تقویت جمهوری اسلامی انجام داده‌اند.

وی افزود: تحریم شهردار تهران نشان‌دهنده قدم‌های رو به رشد شهرداری و شخص آقای زاکانی است و قابل تقدیر است که سیاست‌گذاری‌های شورای شهر در راستای خدمت‌رسانی به مردم پایتخت است.

آقامیری ادامه داد: در این دو سال کارهای ارزنده‌ای شروع و انجام شد و بیش از یک هزار پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهر تهران اجرایی شده و پایتخت به کارگاه عمرانی تبدیل شده است. در دوره جدید مدیریت شهری، پروژه‌هایی که در سال‌های اخیر در اولویت نبود و تعطیل شده بود، فعال شده است و امیدواریم این خدمات از سوی مردم دیده شود.

وی در پایان گفت: تحریم ابزار بی‌فایده‌ای است و صرفا در راستای جنجال‌های سیاسی و جهت‌دهی به افکار عمومی است، اما اثری ندارد و کشور ما را مستحکم‌تر می کند. امیدواریم تحریم آقای زاکانی، مسیری برای محکم‌تر قدم برداشتن از سوی شهرداری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز