خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد:

کشف ۵۳۹ تن کالای اساسی قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۶۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۵۳۹ تن کالای اساسی قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده کهریزک تهران شدند. 

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که محل اعلامی یک باب انبار کالا است که مالک انبار با همکاری رانندگان خودروهای شوتی، انواع کالای قاچاق اعم از مواد غذایی و لوازم خانگی و تجهیزات خودرو را به این مکان به دفعات مختلف منتقل و دپو کرده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اولیه و هماهنگی‌های قضایی، تیمی ازماموران به محل مذکور مراجعه کردند و در بازرسی از این مکان،  ۴۹ دستگاه کولر گازی، ۸۲۴۶ کیلوگرم چای، ۳۱۰ هزار و ۶۶۹ کیلوگرم روغن، ۲۲۰ هزار و ۸۵۹ کیلوگرم برنج و ۱۰۳ حلقه لاستیک خودروی فاقد مجوز گمرکی کشف شد. 

بهرامی با بیان این که کارشناسان ارزش اموال کشف‌شده را بیش از ۵۶ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در پایان از شهروندان درخواست کرد که درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکارکالا، با استفاده از شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ با این پلیس تخصصی تماس بگیرند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز