خبرگزاری کار ایران

قدردانی از فراجا به پاس خدمات‌رسانی در ایام اربعین/ بهره‌مندی از هوش مصنوعی برای تسهیل تردد زائران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۵۲۸

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از مجموعه انتظامی کشور گفت: امسال فراجا با بهره مندی از هوش مصنوعی توانست در تسهیل تردد زائران، موفق عمل کند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، "وحید جلال زاده " رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به اتفاق تنی چند از اعضاء این کمیسیون از قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) فراجا در معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ستاد انتظامی کشور (ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه‌های اربعین در مرزهای شش‌گانه) بازدید کرد. در این بازید، سردار "حمیدرضا اشراق" معاون هماهنگ کننده، سردار "محمد شرفی" جانشین معاون هماهنگ کننده، سردار "احمد دولتخواه" رئیس فاوا و سردار "غلامرضا رضائیان" رئیس سازمان اطلاعات فراجا نیز حضور داشتند.

"وحید جلال زاده" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: به همراه تنی چند از اعضاء کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توفیق پیدا کردیم که امروز از قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) فراجا بازدید کنیم و گزارش های بسیار خوبی را از فرماندهان و معاونان ذیربط در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بشنویم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحمداله فناوری و هوش مصنوعی امسال به کمک فراجا و زائران آمد. به عنوان فردی که توفیق پیدا کردم در این راهپیمایی عظیم حضور داشته باشم از نزدیک شاهد عینی زحمات، خدمات و مجاهدت های فراجا اعم از پلیس راهور، یگان ویژه، مرزبانی و همچنین همکارانی که در حوزه گذرنامه و سایر پلیس های تخصصی بودند از جمله اطلاعات و ... باشم و درود و آفرین بفرستم به همه شهدای فراجا و مجاهدان گمنامی که در این ایام در محل کارشان اعتکاف کردند و خدمات ارائه دادند.

وی خاطر نشان کرد: مکررا از صفحات تلویزیون اشک کارکنان انتظامی را مشاهده می کردم که در یک اتاقک  یا در پایانه های مرزی با چشمانی تر به استقبال زوار می رفتند و مهر خروج و ورود به گذرنامه های زائران اربعین حسینی می زدند اشکی که بسیار ارزشمند است.

جلال زاده عنوان داشت: امسال نسبت به سال گذشته به زبان آمار، اطلاعات و بازدید هایی که با حضور یک تیم از این کمیسیون مجلس وارد عراق شده بود و از آن سمت مرزها را بازدید می کرد نشان دهنده عملکرد مطلوب فراجا است لذا قدردانی خودمان را از طرف نمایندگان مردم در خانه ملت از تمامی مجموعه های فرماندهی انتظامی کشور اعلام می کنیم و امیدواریم با حمایت هایی که از فراجا خواهیم کرد سال های آینده بهتر از امسال بتوانند خدمات دهی لازم را به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) داشته باشند.

گفتنی است در این بازدید سردار "احمد دولتخواه" رئیس فاوا فراجا و  همچنین فرماندهان و معاونان قرارگاه های اربعین فراجا در پایانه های مرزی گزارشی از آخرین وضعیت و نحوه عملکرد و خدمات رسانی پلیس به زائران اربعین حسینی ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز