خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا:

حجم ورود زائران به مرز مهران بیشتر از حد معمول است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۴۱

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: با توجه به ورود گسترده زائران به مرز مهران برای بازگشت به کشور، زائران عزیز جهت خدمات‌دهی صبوری کنند.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی ضمن پایش هوایی مرز مهران اظهار داشت: امروز بیشتر از حد معمول زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شده است و زائران جهت خدمات‌دهی بیشتر صبور باشند تا بتوانیم خدمتی در خور زائران اباعبدالله (ع) ارائه دهیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با بیان این که وضعیت تردد در مرز مهران خوب و روان است، افزود: کلیه امکانات در مرز مهران جهت تردد زائران به اندازه کافی وجود دارد و در حال حاضر اتوبوس به اندازه کافی در پایانه برکت مستقر است.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از زائرانی که باخودروی شخصی تردد می‌کنند، در خواست کرد که پس از استراحت کافی و اطمینان از سلامت خودروی خود، اقدام به رانندگی کنند تا شاهد حوادث جاده‌ای نباشیم. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، شرفی در پایان با بیان این که زائران باید گذرنامه خود را قبل از ورود به کشور ممهور به مهر ورود به کشور عزیزمان کنند، خاطرنشان کرد: تمام نیروهای فراجا از یگان ویژه، پلیس راه و راهور، پلیس‌های تخصصی و پلیس گذرنامه تا آخرین زائری که از خاک کشور عراق به مرز های کشور وارد می‌شوند، در میدان حضور دارند و به آنان خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز