خبرگزاری کار ایران

اعزام قطارهای فوق العاده به ایستگاه‌های مترو در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۲۸

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اعزام فوق‌العاده قطارها برای جلوگیری از ازدحام مسافران در ایستگاه‌های مترو در مراسم جاماندگان اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی در مورد خدمات‌رسانی متروی تهران به زائران آئین جاماندگان حسینی با بیان اینکه از ساعت ۶صبح امروز (چهارشنبه ۱۵شهریورماه) در خدمت زائران و همشهریان خواهیم بود، گفت: طبیعتا خطوط ۱.۲ و ۶ بیشترین بار مراسم را برعهده دارند اما در کل شبکه مترو در خدمت زائران خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه در مسیر برگشت از زیارت حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، تنها ایستگاه مترو، ایستگاه متروی شهرری خواهد بود، خواهش می‌کنیم که زائران در هنگام برگشت با آرامش و بدون ازدحام وارد ایستگاه شوند، گفت: زائران مراعات حال سالمندان، کودکان و بانوان را داشته باشند تا ما نیز در مترو با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با حداکثر توانایی در خدمت مردم باشیم. 

درستی افزود: مردم نگرانی بابت سرویس دهی مترو نداشته باشند؛ چراکه در صورت نیاز با اعزام‌های فوق العاده مانع از ایجاد ازدحام در مسیر رفت و برگشت و روی سکوها خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز