خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا خبر داد:

بازداشت کلاهبردار ۱۰۰۰ میلیاردی که به کشور همسایه گریخته بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۳۲۳

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از بازداشت فردی به اتهام کلاهبرداری از ۱۴۰ شاکی به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: براساس دستور مقام قضایی، فردی به اتهام کلاهبرداری با وعده تحویل خودروهای تولید داخل به مبلغ یک هزار میلیارد ریال تحت پیگرد قرار گرفت.

وی افزود: این متهم با انجام اقدامات متقلبانه و با وعده تحویل خودروهای تولید داخل با ۵۰ درصد زیر قیمت بازار، اقدام به کلاهبرداری از بیش از ۱۴۰ نفر از شکات کرده بود و پس از جمع‌آوری یک هزار میلیارد ریال از وجوهات مشتریان خود، به یکی از کشورهای همسایه متواری شد. 

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ادامه داد: در پی تحقیقات صورت‌گرفته و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان اینترپل علیه وی اعلان قرمز صادر شد و هم‌زمان با پیگیری پرونده متهم از کشورهای محل تردد، اعلان صادره به مراجع مختلف از جمله پلیس مهاجرت و گذرنامه ارسال شد تا در صورت تردد احتمالی، در مرزهای رسمی کشور بازداشت شود.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، کریمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش ماموران پلیس بین الملل فراجا در ردیابی این متهم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی، متهم هنگام ورود به کشور در یکی از مبادی مرزی بازداشت و برای ادامه روند رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز