خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرسی کل پلیس:

ماموریت اربعین، سرمایه اجتماعی و منزلت سازمان فراجا را ارتقا می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۹۶۳

رئیس بازرسی کل فراجا با بیان این که اربعین از جمله ماموریت‌های بسیار مهم برای فراجا است، گفت: این ماموریت سرمایه‌افزا است و سرمایه اجتماعی و منزلت سازمان فراجا را ارتقا می‌دهد.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی در جلسه قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه که در مرز خسروی برگزار شد، اظهار داشت: ماموریت اربعین از جمله ماموریت‌هایی است که سرمایه اجتماعی و منزلت سازمان فراجا را ارتقا می‌دهد. 

وی افزود: این ماموریت یک اندوخته و ذخیره معنوی برای کارکنان انتظامی شرکت‌کننده است و امیدوارم همه کارکنان از اجر خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بهره‌مند شوند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بخش قابل توجهی از کارکنان مجموعه انتظامی کشور در این ایام یا زائر اربعین بوده یا خدمتگزار زائران هستند که هر دو ارزشمند و مهم است. 

رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به تلاش و زحمات کارکنان انتظامی در این ماموریت گفت: اگر بالاتر از ۲۰ نمره‌ای برای ارزیابی تلاش و اقدامات کارکنان انتظامی قابل محاسبه و اعطا بود، یقینا باید آن نمره را به همکاران اعطا می‌کردیم و به این لحاظ از تلاش همه همکاران تقدیر و تشکر می‌کنم. 

معصوم‌بیگی با اشاره به وضعیت مطلوب خدمت‌رسانی در مرز خسروی اظهار داشت: در مرز خسروی همه پای کار هستند، مرزبانی استان کرمانشاه به معنای واقعی کلمه دیپلماسی مرزی و تعامل سازنده و کارسازی با کشور همسایه برقرار کرده و همزمان، ماموریت حفاظت از مرز نیز با هوشیاری کامل در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده توسط مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا قدردانی کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی در راستای آموزش زائران، اطلاع‌رسانی و همچنین به تصویر کشیدن و پوشش اقدامات و فعالیت‌های فراجا توسط معاونت فرهنگی اجتماعی در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی همچنین از اقدامات و فعالیت‌های شبانه‌روزی انجام‌شده توسط مجموعه‌های یگان ویژه، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس راهور، پلیس راه و سایر قسمت‌های مجموعه انتظامی کشور که مجاهدانه در ماموریت اربعین در حال تلاش هستند، قدردانی کرد. 

معصوم‌بیگی تصریح کرد: در سال گذشته کمتر از ۳۰۰ هزار نفر از طریق مرز خسروی به حرم اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شدند، اما امسال تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طریق این مرز خارج شده‌اند و این امر بیانگر این است که آمادگی لازم در مجموعه انتظامی و مرزبانی استان برای این ماموریت وجود داشته است .

رئیس بازرسی کل فراجا با بیان این که یکی از مظاهر وحدت، انسجام و برادری در فراجا ماموریت اربعین است، خاطرنشان کرد: چنانچه این همدلی، رفاقت و همبستگی نباشد، این ماموریت به‌خوبی انجام نمی‌شود .

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان این که از امروز و روزهای پیش‌رو شیب تردد زوار در مسیر برگشت به کشور خواهد بود، گفت: در این ایام ضروری است که توان بیشتری برای ماموریت ورود و برگشت زائران در نظر گرفته شود و ظرفیت‌سازی و تلاش‌ها در راستای پیشگیری از تصادفات، تامین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم به‌کارگیری شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز