خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه تاکید کرد:

روان بودن تردد زائران اربعین در مرز با اقدامات مطلوب فراجا

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۱۳۶

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در پایانه مرزی مهران گفت: با اقدامات مطلوب انجام‌شده توسط مجموعه فراجا که در انجام ماموریت اربعین سربلند است، بحمدالله شاهد تردد روان زائران در ورود و خروج از کشور در مرزهای شش‌گانه هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر حسین سلامی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران از خدمت‌رسانی مطلوب و تحسین‌برانگیز ماموران فراجا به زائران حسینی (ع) تقدیر کرد و گفت: امیدوارم خدمات انجام‌شده مورد قبول باری‌تعالی و اباعبدالله الحسین (ع) قرار گیرد.

وی با اشاره به همدلی و آرایش مطلوب بین نیروهای مسلح، بیان داشت: بحمدالله این آرایش و هماهنگی، امنیت مطلوبی را در جای‌جای کشور عزیزمان فراهم کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجموعه انتظامی در مرزها خدمات مطلوب و موثری به زائران اباعبدالله الحسن(ع) ارائه داده که این خدمات، سربلندی فراجا در ماموریت بزرگ اربعین را رقم زده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سلامی در پایان خاطرنشان کرد: با تعامل مستمر و برنامه‌ریزی‌شده، تمامی دستگاه‌ها در استان ایلام بحمدالله امکانات خوب و ارزشمندی را در مرز زمینی مهران برای زائران فراهم کرده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز