خبرگزاری کار ایران

انفجار و حریق منزل مسکونی در محله یافت‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۷۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از انفجار و حریق در یک منزل مسکونی در محله یافت‌آباد خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی، سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 11:27 ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار منجر به آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در محله یافت‌آباد، شهرک امام خیابان میرزایی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی و امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود که براثر انفجار و آتش‌سوزی بخش زیادی از این منزل دچار تخریب شده بود. دو منزل یک و دو طبقه در مجاورت این محل وجود داشت که آن دو نیز خسارت‌هایی دیده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: چند نفر از ساکنان این منازل قبل از انفجار و آتش‌سوزی از خانه خارج شده بودند. اما چند نفر نیز دچار مصدومیت شده بودند. چند در این ملک و ملک‌ مجاور دچار مصدومیت شده بودند. در مجموع در این حادثه 4 نفر دچار مصدومیت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت اقدام به خاموش کردن آتش‌کرده و در محلی هم که آوار ریخته بود به طور کامل جستجو کرده تا مطمئن شوند کسی در زیر آوار باقی نمانده است.

ملکی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از نشت گاز و آتش‌سوزی بود البته بررسی‌ها در خصوص علت حادثه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز