خبرگزاری کار ایران

تصویب اعطای منزل مسکونی به کارگر پیمانکاری فضای سبز شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۵۸

دو فوریت اعطای منزل مسکونی به کارگر پیمانکاری فضای سبز شهرداری تهران با ۲۱ رأی موافق به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک واحد مسکونی ۱۰۵ متری در خیابان کرمان برای خانواده هشت نفره کارگر شهرداری تهران پیش بینی شده است.

در ادامه محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه این اقدام ارزشمند است، تصریح کرد: پیشنهاد می دهم این طرح به عنوان طرح دوفوریتی مطرح، تصویب و تعیین تکلیف شود.

سپس حبیب کاشانی خزانه دار شورا با بیان اینکه ماهیت دو فوریت یعنی همین حالا باید اتفاق بیفتد، تصریح کرد: اینکه یک خانواده هشت نفره قرار است صاحب منزل شود، اتفاق خوبی است اما درخواست می کنیم موضوع در کمیسیون بررسی و یکشنبه هفته آینده نهایی شود.

در ادامه پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران درباره دو فوریتی شدن این طرح گفت: دو فوریتی شدن این طرح نشان دهنده کمک شهرداری تهران به فرزندآوری و حمایت از این خانواده است.

وی ادامه داد: امروز روشن است که اگر طرح به کمیسیون برود و بازگردد وقت گیر خواهد بود و از طرفی دوفوریتی شدن این طرح برای خانواده مورد نظر امیدبخش خواهد بود.

همچنین مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از شهروندان مدتی پیش به بنده مراجعه کرد که صاحب پنج فرزند شده بود و تقاضای حمایت داشت، گفت: بنده پیشنهاد دادم که شهردار تهران، شهردار منطقه و اعضای شورا در منزل این شهروند حضور پیدا کرده و کمک کنند. لذا درخواست می کنم که بابی برای کمک به چنین خانواده هایی باز شود.

وی تأکید کرد: بهتر است اقدامات قرارگاه مسکن ارائه شود و از سویی دیگر نیز حالا که شهرداری وارد عمل شده، برای دیگر خانواده های دارای فرزندان چندقلو به صورت مشابه عمل کند؛ می توان به نیروهای شهرداری تهیه مسکن را مدنظر قرار داد و برای سایر شهروندان کمک نقدی را در پیش گرفت.

در ادامه سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورا نیز با بیان اینکه در حال حاضر این خانواده بی سرپناه نیستند، تأکید کرد: با توجه به این موضوع نیاز به تصویب دو فوریت نیست و باید در کمیسیون بررسی شود.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران درباره این دو فوریت گفت: دو فوریت باید فوراً تصویب و اجرا شود. با این وجود تقاضای من از آقای کاشانی و خانم نجفی این است که بپذیرند دوفوریت در جلسه به نتیجه برسد و معطل نماند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه در یک فوریت و دو فوریت بحث بررسی نیست بلکه انعکاس و اهمیت موضوع است، گفت: تشویق به فرزندآوری موضوعی است که باید مدنظر باشد.

در پایان این بخش این طرح با ۲۰ رأِی موافق به دوفوریت تبدیل شد و در ادامه دو فوریت اعطای منزل مسکونی به کارگر پیمانکاری فضای سبز شهرداری تهران با ۲۱ رأی موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز