خبرگزاری کار ایران

انتصاب رئیس ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۲۸

از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، «زهرا پناهی روا» به عنوان رئیس ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن ابلاغ سرتیپ بسیجی بهمن کارگر به شرح زیر است: 

خواهر ارجمند سرکار خانم دکتر پناهی روا

مدیرکل محترم امورشاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش

با درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛ 

با احترام در راستای اجرای دستورالعمل گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت و بنا به پیشنهاد وزیر محترم آموزش و پرورش به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «رئیس ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در وزارت آموزش و پرورش» منصوب می‌نمایم. 

امید است با استفاده از ظرفیت‌ها، امکانات و استعدادهای آن مجموعه و با توجه به مفاد دستورالعمل در مسیر نیل به اهداف والای ایثار، شهادت، جهاد و مکتب حضرت امام خمینی (ره) و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در راستای جهاد تبیین و عملی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیروی از صراط نورانی شهیدان، همچنین بسط و گسترش و تعمیق دستاوردهای گرانسنگ دفاع مقدس و فرهنگ غنی مقاومت موفق و موید باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز