خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی محورهای خوزستان در اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۹۴۸

رئیس پلیس راه استان خوزستان، محدودیت‌های ترافیکی محورهای این استان در اربعین حسینی (ع) را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور تسهیل تردد زائران راهپیمایی اربعین حسینی (ع) محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خوزستان اعمال خواهد شد. 

وی افزود: تردد انواع کامیون، تریلی اتوبوس و مینی‌بوس از محور فرعی الوان (عبدالخان) - بستان و بالعکس از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲، تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور۱۴۰۲ممنوع است و محور شوش - اهواز - سوسنگرد - بستان به عنوان محور جایگزین معرفی شده است. 

رئیس پلیس راه استان خوزستان ادامه داد: تردد انواع اتوبوس از محور ایذه - چهارمحال و بختیاری و برعکس از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ممنوع است و محور لرستان - اندیمشک - اهواز به عنوان جایگزین معرفی شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: تردد انواع اتوبوس، کامیون و تریلی از محور اهواز - خرمشهر و بالعکس از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ممنوع است و محور اهواز -آبادان - خرمشهر به عنوان جایگزین معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز