خبرگزاری کار ایران

سردار کمالی خبر داد:

برنامه‌ریزی برای مهارت‌آموزی ۴۸ هزار سرباز در حوزه کشاورزی در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۴۲۱

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برنامه‌ریزی برای مهارت‌آموزی ۴۸ هزار سرباز در حوزه کشاورزی در طول سال ۱۴۰۲ تا کنون خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سرباز ماهر، سردار موسی کمالی درباره جزئیات تفاهم‌نامه قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان و مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی توضیح داد: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با جدیت پیگیر موضوع مهارت‌آموزی سربازان به‌ویژه در حوزه‌های تخصصی است و در همین راستا در ۲۱ مردادماه، تفاهم‌نامه‌ای بین قرارگاه مهارت‌آموزی و موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با حضور سردار زاده‌کمند، فرمانده قرارگاه برای آموزش ۴۸ هزار نفر از سربازان علاقه‌مند به حوزه کشاورزی برای سال جاری امضا شد. 

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: هدف از مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حوزه کشاورزی آموزش و توانمندسازی جوانان برای حضور موثر در جامعه و اشتغال افراد علاقمند و با انگیزه و دارای زمینه‌های مرتبط با حوزه کشاورزی جهت افزایش بهره‌وری و توسعه امنیت غذایی کشور با انتخاب سربازان روستایی و یا دارای تحصیلات کشاورزی است.

وی گفت: آموزش کارکنان وظیفه در حوزه‌های مختلف صدها رشته‌‌ فنی وحرفه‌ای، ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگی و هنری، ورزشی، گردشگری و کشاورزی صورت می‌گیرد.

کمالی با بیان این که آموزش محصولات گلخانه‌ای، باغبانی، دام طیور، آب و خاک، حفظ نباتات، شیلات، مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی مد نظر است، خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها با همکاری و با استفاده از ظرفیت و امکانات نیروهای مسلح، از سوی موسسه آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی در کلیه استان‌ها‌ی کشور برگزار و گواهینامه صادر می‌شود.

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در پایان گفت: قرارگاه مهارت‌آموزی از کلیه وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی که برنامه‌ای برای توان‌مندسازی و آموزش جوانان دارند دعوت به همکاری می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز