خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار خبر داد:

صادرات ۳۰۰ تن پیاز/ عرضه ۱۰ تا ۱۵ تن گوشت گرم گوساله در میادین تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۹۲

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه ۱۰ تا ۱۵ تن گوشت گرم گوساله در میادین پایتخت خبر داد و گفت: در زمینه‌های جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد و در چند روز آینده زمینه صادرات ۳۰۰ تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم می‌کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، ایوب فصاحت امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۴بازار جدید میوه و تره‌بار در پایتخت که در قالب شصت و هفتمین رویداد امید و افتخار شهرداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: دو بازار که امروز افتتاح می شود، بیش از یک ماه فعال است و دو مورد دیگر هم امروز فعال خواهد شد، تعداد دیگری از بازارها نیز در چند روز آینده به مزایده گذاشته خواهد شد.

وی افزود: لنگرگاه تنظیم قیمت بعد از مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران است. اثری که سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در تنظیم بازار دارد را هیج سازمانی ندارد.

وی با بیان این که امروز چندین تماس داشتیم که به برای تنظیم قیمت پیاز ورود کنیم، افزود: در زمینه های جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد، به طوری که در چند روز آینده زمینه صادرات ۳۰۰ تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم می‌کنیم و دلیل آن هم تنظیم بازار و قیمت است. البته واردات و صادرات انجام نمی‌دهیم، فقط زمینه آن را فراهم می‌کنیم.

فصاحت در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر دام زنده از پاکستان به داخل کشور می‌آید و در سیستان و بلوچستان کشته و به تهران ارسال می‌شود و تا زمانی که بازار به ثبات برسد، این فرآیند ادامه دارد و در همه میادین هم عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: هماهنگی آمدن گوشت و توزیع کردن در همکاری بین شرکت‌های همکار سازمان با میادین انجام می‌شود که با راهبری سازمان دام وارد کشور شده، کشتار و توزیع می‌شود. 

فصاحت تاکید کرد: در حال حاضر در میادین تهران قیمت هر کیلو ران ۳۶۰  هزار تومان و قیمت هر کیلو سردست ۳۹۰ هزار تومان است که ۳۰ درصد از پایین‌تر از قیمت بازار است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۰ تن گوشت گرم گوساله به تهران ارسال شده است و اگر ماشین بعدی برسد حجم آن به ۱۵ تن خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز