خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد:

ثبت‌نام ۲۴۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۵۶۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت نام ۲۴۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌اله آسوده با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری در مجموع پویش‌های برگزار شده کمیته امداد، بیش از ۲۴۰ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰۴ هزار حامی جدید در پویش ماه مبارک رمضان در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند و حدود ۴۰ هزار حامی نیز در پویش‌های به عشق علی(ع) و به عشق حسین(ع) به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین پیوستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطر نشان کرد: رشد مشارکت مردم برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان ۹۱ درصد بوده است.

آسوده با دعوت از مردم نیکوکار برای پیوستن به حامیان ایتام و محسنین، اظهار کرد: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳ و یا مراجعه به سات EKRAM.EMDAD.IR حامی یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند شوند.

وی اضافه کرد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور و برقراری تماس تلفنی با کارشناسان اکرام کمیته امداد از دیگر روش‌ها برای ثبت نام و حمایت از ایتام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز