خبرگزاری کار ایران

آخرین جزئیات از عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های همت و چمران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۹۲۹

مدیر پهنه شمال سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، آخرین جزئیات از روند پیشرفت عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید همت و شهید چمران را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی آبشاری با اشاره به آخرین وضعیت احداث رمپ جهتی جنوب به غرب تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید چمران اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این عملیات عمرانی به ۱۶ درصد رسیده است و طبق برنامه‌ریزی عملیات خاکبرداری و فونداسیون دیوارهای شرق و غرب تقاطع همت - چمران در حال انجام است.

وی با بیان این که ادامه فعالیت‌های اجرایی مستلزم آماده‌سازی مسیر است، گفت: مقدمات انحراف ترافیک در محور شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در حال اجرا است و احداث پایه میانی نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر پهنه پروژه‌های شمال سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، ضرورت اصلی احداث این پروژه را ایمن‌سازی، کاهش تصادفات و تسهیل دسترسی‌های عبوری شهروندان عنوان کرد.

گفتنی است، از مشخصات فنی پروژه مذکور می‌توان به احداث پل روگذر به طول ۶۰ متر، عرض ۸ متر، حدود یک کیلومتر اصلاحات هندسی رمپ و لوپ و احداث ۴۰۰ متر دیوار به ارتفاع حدودی ۴ متر اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز