خبرگزاری کار ایران

آزادی ۳۷ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای محرم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۸۸۳

ستاد دیه استان تهران اعلام کرد که از ابتدای ماه محرم تا کنون با کمک نیکوکاران، زمینه آزادی ۳۷ زندانی جرایم غیر عمد فراهم شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان تهران، منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه تهران اظهار کرد: کمک برای گره‌گشایی و نجات دیگران از سیره ائمه اطهار است که در ایام خاص مذهبی مانند ماه محرم بیش از سایر ایام مورد توجه نیکوکاران است.

رحمانی تصریح کرد: از ابتدای ماه محرم، با پیگیری مددکاران ستاد دیه استان تهران، نیکوکاران با تاسی از سیره حسینی، با واریز مبلغی بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال، بدهی ۳۷ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را پرداخت کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۳نفر زن و ۳۴ نفر مرد بودند که با جلسات متعدد، شکات بخشی از طلب خود را بخشیدند و ۵۵ میلیارد ریال نیز توسط نیکوکاران فراهم شد.

خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می توانند شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ کمک های خود را به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد اهدا کنند.  همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم، شماره تلفن ۸۸۸۶۲۰۲۷ با نحوه ارسال کمک های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز