خبرگزاری کار ایران

معاون صندوق رفاه دانشجویان مطرح کرد:

افزایش تعداد وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۷۵۳

در نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌های تهران که در محل صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد، معاون اداری مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان در مورد میزان وام‌های دانشجویی و نحوه تخصیص وام‌ها توضیح داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، «جهانشیر امینی» معاون اداری مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان در مورد میزان اعتبار تخصیص داده شده گفت: طی رایزنی‌های مختلف که با پیگیری‌های مجدانه دکتر گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان صورت پذیرفته، سازمان برنامه را مجاب کردیم که نگاه ویژه در مورد تخصیص دو اعتبار ۴۰ درصد در دومقطع زمانی به صندوق رفاه دانشجویان داشته باشد. 

معاون اداری مالی و مدیریت منابع افزود: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱علاوه بر افزایش سرانه وام پرداختی به دانشجویان به تعداد بیشتری از دانشجویان در مقایسه با سال تحصیلی گذشته وام پرداخت شد.

امینی در پاسخ به سوال معاونین دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی که درخواست بهره مندی دانشجویان خود از خدمات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان را داشتند، خاطرنشان کرد: دانشجویانی که مستمری یا حقوق بگیر از ارگانهای دولتی هستند نمی‌توانند از وام‌های دانشجویی بهره‌مند شوند و با توجه به رسالت و وظایف قانونی و حقوقی صندوق رفاه دانشجویان، وام‌های دانشجویی فقط مختص دانشجویان غیرشاغل می‌باشد که حقوق بگیر نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز