خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا خبر داد:

استرداد قاتل فراری به کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۶۵

رئیس پلیس بین‌الملل از استرداد فردی به اتهام قتل از طریق مرز زمینی به کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: براساس اعلام مقامات قضایی، فردی به اتهام اقدام به قتل دو نفر از شهروندان تحت پیگرد قرار گرفت.

وی افزود: این متهم با استفاده از سلاح کمری دو نفر از شهروندان را به قتل رسانده و سپس به صورت غیرقانونی به یکی از کشورهای همسایه متواری شده بود. 

رئیس پلیس بین الملل فراجا ادامه داد: در پی تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد که متهم به یکی از کشورهای منطقه متواری شده است که پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقبا متهم را در کشور محل اختفا ردیابی کرد و مورد شناسایی قرار داد.

کریمی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با پیگیری پرونده متهم از کشورهای محل تردد، اعلان قرمز صادره علیه وی به مراجع مختلف از جمله پلیس مهاجرت و گذرنامه ارسال شد تا در صورت عدم همکاری کشورهای مورد نظر و هنگام تردد احتمالی، در مرزهای رسمی کشور بازداشت شود.

رئیس پلیس بین‌الملل ضمن اشاره به تلاش ماموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی کشور، خاطرنشان کرد: پس از تبادل مدارک استرداد متهم با هماهنگی مرجع قضایی مربوطه، این فرد از طریق مرز زمینی به کشور مسترد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز