خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

احداث «دروازه قرآن» در یکی از ورودی‌های پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۰۴۱

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح دو فوریتی ساخت یادمانی تحت عنوان دروازه قرآن در یکی از ورودی‌های پایتخت در جلسه امروز شورا با هدف اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه آغاز یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این که امروز به دلیل برگزاری جلسه ستاد اربعین در شهر ری، جلسه شورا یک ساعت دیرتر آغاز شد، گفت: امروز معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران گزارش عملکرد خود را ارائه خواهد داد.

وی با بیان این که امروز طرح دو فوریتی با موضوع ایجاد یک یادمان به عنوان «دروازه قرآن» در صحن شورا بررسی می‌شود، گفت: در اعتراض به هتک حرمت به قرآن که در برخی کشورهای اروپایی صورت گرفت، این دروازه توسط شهرداری در یکی از ورودی‌های تهران ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در کوچه‌های هشت‌متری ساخت هفت‌طبقه مجاز نیست، آنچه که هست ضوابط شهرسازی است و تنها در کوچه‌های بیش از ۶ متر عرض مجوز یک طبقه اضافی داده شده و در کوچه‌های باریک ضوابط قبلی حاکم است.

چمران با اشاره به مشکلات ایجادشده برای پلاک‌گذاری ون‌های‌ تاکسیرانی نیز گفت: مشکل‌ این است که طلب شرکت سازنده از سوی وزارت کشور هنوز داده نشده است که مجوز پلاک شدن را بدهند، اما آنچه وارد ناوگان شده، همه پلاک‌گذاری شد‌ه‌اند.

چمران در پایان خاطرنشان کرد: در برخی خطوط اتوبوسرانی که تعداد مسافران اندک است و پر شدن اتوبوس‌ها برای شهروندان زمان‌بر است، ون و مینی‌بوس جایگزین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز