خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت اعلام کرد:

کاهش ۴۰ درصدی ترافیک تهران در مهرماه با طرح شناورسازی بهره‌برداری از معابر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۴۵

معاون شهردار تهران درباره طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه آیین افتتاح ۸ واحد سیار معاینه فنی خودروهای سبک که امروز - ۷ مرداد ۱۴۰۲ - در قالب شصت و پنجمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ستاد استقبال از مهر هفته گذشته برگزار شد که دو موضوع موازی مدیریت واحد شهر و تامین تجهیزات ناوگان شهر بود طی آن بررسی شد.

وی افزود: در بحث مدیریت شهری مصوبه‌ای در مورد شناورسازی زمان بهره‌برداری از معابر داشتیم که هفته بعد گزارش آن اعلام می‌شود. با این طرح حداقل تا ۴۰ درصد ترافیک مهرماه مهار خواهد شد. از این رو، پیشنهاداتی از مرکز کنترل ترافیک ارائه شده است که هفته بعد در کمیته‌های اختصاصی مطرح می‌شود.

بهرامی ادامه داد: اگر به پایتخت نگاه ویژه‌ای نداشته باشیم، هرچقدر معابر را توسعه بدهیم هم فرقی نمی‌کند. همچنین در بحث تجهیزات ۶ رام قطار به خطوط مترو اضافه شده و تا قبل مهرماه ۶ رام دیگر نیز به خطوط اضافه می‌شود. ضمن این که به‌زودی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری افزوده خواهد شد.

معاون شهردار تهران در پایان گفت: در بحث سرویس مدارس نیز طرحی آورده شده است که خانواده‌ها تا آنجایی که می‌توانند از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند. ما هم حمل‌ونقل را به حداقل قیمت خودش می‌رسانیم. اگر آموزش و پرورش طرح ساعت شناور مدارس را بپذیرد، ظرفیت ناوگان ما در صبح بازتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز