خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

انتقال سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان از شرکت واحد به سازمان تاکسیرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۳۱۶

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تاکید بر انجام پیگیری‌های لازم برای ارتقای کیفی و کمی سطح خدمات سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان، از انتقال این سامانه از شرکت واحد اتوبوسرانی به سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، جلال بهرامی با اشاره به مسائل و مشکلات جانبازان و معلولان شهر تهران گفت: سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان تا کنون زیر نظر شرکت واحد اتوبوسرانی فعالیت می‌کرد که با دستور شهردار تهران، قرار است، هوشمندسازی این سامانه پیگیری شده و مدیریت آن به سازمان تاکسیرانی شهر تهران واگذار شود. 

وی با اعلام این که براساس دستورالعمل‌های موجود، برای سامانه جانبازان و معلولان فعلی باید مکان‌یابی جدیدی صورت گیرد و قرار است با هوشمندسازی مناسب، این سامانه به سازمان تاکسیرانی واگذار شود، افزود: در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان کم‌توان و ناتوان، ۴۰ دستگاه ون ویژه این قشر در سال جاری به ناوگان ویژه جانبازان و معلولان اضافه خواهد شد. 

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه شهر متعلق به همه شهروندان است و جانبازان و معلولان نیز مانند سایر افراد باید بتوانند از امکانات و تسهیلات شهری استفاده کنند، گفت: به این منظور تلاش می‌کنیم تا با مناسب‌سازی اماکن و معابر شهری و تسهیل در ارائه خدمات لازم به جانبازان و معلولان به گونه‌ای عمل کنیم که این قشر از حقوق یکسان با بقیه اقشار برخوردار باشند.

بهرامی در خاتمه خاطرنشان کرد: جابه‌جایی مدیریت سامانه جانبازان و معلولان از شرکت واحد اتوبوسرانی به سازمان تاکسیرانی، نه تنها هیچ خللی در خدمت‌رسانی به جانبازان و معلولان ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث ارتقا و بهبود سطح خدمات به این عزیزان نیز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز