خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون شهردار تهران صورت گرفت؛

بررسی چگونگی ساماندهی دستفروشان محور چهارراه ولیعصر

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۵۲

نشستی با محوریت ساماندهی دستفروشان محور چهارراه ولیعصر (عج) با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار و در خصوص چگونگی ساماندهی این دستفروشان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشستی با محوریت ساماندهی دستفروشان محور چهارراه ولیعصر(عج) با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، جعفری، مدیرکل امور خدمات شهری، رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۶ و ۱۱، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حسین نظری در این نشست با اشاره به بازتاب گسترده رسانه‌ای اجرای طرح ممانعت از بساط‌گستری و سد معبر در محور چهارراه ولیعصر (عج)، حدوده پارک دانشجو و تئاتر شهر، گفت: این کار با محوریت شرکت شهربان و حریم‌بان و همراهی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و عوامل اجرایی مناطق ۶ و ۱۱ و سایر دست‌اندرکاران اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به مطالبه شهروندان و تأکیدات اعضای شورای شهر و شهردار تهران، اجرای طرح برقراری انضباط شهری و مقابله با سد معبر در محور چهارراه ولیعصر (عج) صبح روز دوشنبه ۱۹ تیرماه آغاز شد که با واکنش مثبت اهالی تئاتر، شهروندان، عابرین و کسبه آن محل همراه بود و همگی از این طرح ابراز رضایت داشتند.

نظری در این نشست از شهرداری‌های مناطق ۶ و ۱۱ و شرکت‌های شهربان و حریم‌بان و ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و تمامی دست‌اندرکاران این امر قدردانی کرد و گفت: تئاتر شهر یک نماد و بخشی از هویت فرهنگی و هنری ما محسوب می‌شود؛ بنابراین انتظار داریم که این وضعیت با جدیت تمام استمرار داشته باشد.

به گفته نظری، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دستفروشان این محور توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در مکانی ساماندهی خواهند شد.

گفتنی است، در این جلسه شهرداران مناطق ۶ و ۱۱ و مدیران عامل شرکت شهربان و حریم‌بان و ساماندهی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز