خبرگزاری کار ایران

نشست هم‌‌اندیشی شرکت ساماندهی صنایع شهر تهران با اتحادیه پوشاک

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۶۸۲

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به همراه یاسر نکوفال، معاون هماهنگی امور مناطق و مدیران این شرکت در نشستی با رئیس و برخی اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، سعید بیگی‌، مدیرعامل شرکت در این نشست با تاکید بر تعامل لزوم بین دستگاه‌ها به عنوان راهکاری برای حل معضل سد معبر عنوان کرد: براساس طرح های مطالعاتی، ساماندهی سد معبر و بساط‌گستری و‌ پیشگیری از بروز معضلات ترافیکی ناشی از آن نیازمند تعامل بیشتر نهادها و ‌دستگاه‌های مختلف است. 

وی‌ با بیان این که اتحادیه‌ها و اصناف می‌توانند کمک شایانی به شهرداری تهران برای کنترل بساط گستری داشته باشند، افزود : شرکت ساماندهی صنایع ‌‌مشاغل شهر تهران با تمام توان در راستای تحقق این هدف تلاش می‌کند و در این راه از تمام پیشنهادات و همراهی‌ها استقبال می‌کند. 

در ادامه امیدرضا شیرازی، رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک نیز در این نشست آمادگی اتحادیه خود را برای همکاری با شرکت ساماندهی در حوزه دستفروشان پوشاک اعلام کرد. 

گفتنی است، در این نشست بر برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و دوره‌ای به منظور ارائه جنس با کیفیت و در راستای حمایت از تولید کنندگان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید و مقرر شد ضمن بررسی مطالعات صورت‌گرفته در خصوص ساماندهی دستفروشان حوزه پوشاک و اعلام نظر توسط اتحادیه، برگزاری نشست‌های مشترک در دستور کار طرفین قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز