خبرگزاری کار ایران

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۸۶۰ کیلو مواد مخدر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۶۷

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۸۶۲ کیلو مواد مخدر از این استان به سایر استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت یک هفته اجرا شد. 

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن شناسایی و توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، جمعا ۸۶۲ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند. 

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری ۳۲۱ معتاد متجاهر در این مدت تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران ، ۲۳ قاچاقچی مواد مخدر و ۲۴ خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند. 

جاویدان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز