خبرگزاری کار ایران

دانشجویان باید در مسیر احیای تمدن ایرانی اسلامی گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۷۲۰

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان امروز باید در مسیر احیای تمدن ایرانی اسلامی و ساختن آینده روشن گام بردارند.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه فردوسی مشهد، افتتاحیه دومین دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر پسر در تالار قدس حرم مطهر رضوی با حضور «هاشم داداش‌پور» معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد. 

در این مراسم داداش‌پور خطاب به دانشجویان با بیان اینکه علم و معرفت و عقل و معنویت باید با هم همراه باشد، گفت: در دانشگاه باید به نقشی که در آینده خواهید داشت فکر کنید و آن را ترسیم کنید تا بتوانید نقش بسزایی در آینده درخشان کشور داشته باشید. 

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: وظیفه ما تنها دفاع از انقلاب اسلامی نیست زیرا این کار ایفای نقشی منفعلانه است و به امروز اشاره می‌کند در حالی که آینده پیش روی ماست و رهبر انقلاب از ما توقعات بیشتری دارند و در سخنان خود از گام‌های بزرگتر صحبت می‌کنند که ما وظیفه داریم به آن‌ها جامع عمل بپوشانیم. 

وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی در این مسیر مهم و رمز اصلی است؛ افزود: دفاع از انقلاب اسلامی مسئولیت امروز است و برای آینده انقلاب باید گام‌های بزرگتری برداریم و می‌بایست به سمت آینده درخشان انقلاب اسلامی حرکت کنیم. 

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: حتی در نگاه کلان‌تر باید به سوی احیای تمدن ایرانی و اسلامی گام برداریم و فراتر از مرزهای جغرافیایی ایفای نقش کنیم و این در صورتی محقق می‌شود که از فردیت و ارزش‌های فردی فراتر برویم. ان شاء الله همه ما بتوانیم در این مسیر گام برداریم و به افق‌های بلند دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز