خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

پیگیری کمبودهای آموزشی در محدوده‌های مسکن‌ مهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۷۲۰

استاندار تهران بر پیگیری کمبودهای آموزشی در محدوده‌های مسکن‌ مهر تأکید کرد و گفت مولدسازی و تبدیل منابع در حوزه مدارس ضروری است که باید با آینده‌نگری این موضوع مورد توجه جدی قرار گیرد.

بر اساس  ایلنا از گزارش روابط عمومی استانداری تهران، چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی، شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع، علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی، ازوجی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و دیگر مسئولان برگزار شد.

فخاری در این جلسه ضمن تبرک عیر غدیر خم در مورد نوسازی مدارس اظهار کرد: اولین موضوعی که باید در دستورکار اداره کل نوسازی مدارس باشد، مصوبات سفر رئیس جمهور است که البته در زمینه نوسازی عملکرد خوبی داشته و چندین مورد کلنگ زنی انجام شد.

وی با اشاره به طولانی شدن شدن زمان احداث مدارس افزود: استفاده از ساخت صنعتی در حوزه مدارس کمک‌ کننده است و باید از فرصت‌های علمی و پژوهشی در حوزه صنعتی سازی بهره برد.

استاندار تهران عنوان کرد: ایمنی سازی مدارس اهمیت زیادی دارد و همواره باید مورد توجه قرار گیرد؛ همچنین توزیع سرانه‌های آموزشی باید مبتنی بر توزیع سرانه جمعیت باشد، این موضوع در مورد مسکن‌های مهر و کمبودهای آموزشی نیازمند پیگیری جدی است.

فخاری همچنین به لزوم پیش‌بینی منابع در تکمیل مدارس خیرساز اشاره کرد و گفت: مولدسازی و تبدیل منابع در حوزه مدارس ضروری است که باید با آینده‌نگری این موضوع مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این جلسه تبدیل ۱۰۴ روستا به عنوان دستگاه اجرایی موقت مورد تصویب قرار گرفت و در ادامه بودجه اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ارائه پیشنهادات اصلاحی در مورد بودجه تأکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز